Mijn Account

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn sollicitatie ook via de mail insturen?

Dat kan zeker maar het heeft niet onze voorkeur in verband met het goedkeuren van onze privacy voorwaarden. Solliciteren via ons systeem (de website) is bovendien net zo snel & makkelijk!  

 

Krijg ik als verkoper een vaste standplaats in de winkel?

Wij proberen iedere collega zo veel mogelijk een vaste standplaats te geven. Hierbij houden we natuurlijk rekening met de reisafstand en wensen van de medewerker. Wel kan het gebeuren dat we een filiaal verhuizen, sluiten of een nieuwe locatie openen waardoor je op een andere standplaats komt te staan. Hierover zijn wij transparant en we proberen dit zoveel mogelijk een indeling na te streven die voor iedereen wenselijk is. Goed werkgeverschap is erg belangrijk voor ons.

 

Kan ik bij jullie remote werken?

Op dit moment heeft dit niet onze voorkeur. Hoewel thuiswerken bij ons in veel gevallen mogelijk is (mits de functie dit toelaat) vinden we deels een fysieke aanwezigheid op het kantoor in Nunspeet ook prettig.

 

Is het mogelijk om parttime te werken in de winkel?

Dit behoort zeker tot de mogelijkheden. Houd er daarbij wel rekening mee dat zaterdag ook voor parttimers een vaste werkdag is en er bij ons niet halve dagen gewerkt kunnen worden.

 

Is de verkooptraining in eigen tijd?

De verkoopopleiding zien wij als een integraal onderdeel van je onboarding en is wat ons betreft dus ook gewoon betaalde werktijd. Je start met de training nadat je eerst een paar werkdagen in het filiaal hebt gestaan zodat je al wat basisinformatie hebt verkregen voordat we dit verder gaan verdiepen.

 

Welk CAO is bij jullie van toepassing?

Bij ons is het Retail CAO – Non Food van toepassing. Een actuele versie hiervan is terug te vinden op de site:

Retail CAO - Non Food

 

Hoeveel uur is bij jullie de definitie van fulltime?

Een fulltime dienstverband is bij ons 40 uur per week. Het aantal uren van een parttime percentage zijn hier ook op gebaseerd.